Відому торговельну мережу у Франції звинуватили в нечесному ставленні до клієнтів

Відому торговельну мережу у Франції звинуватили в нечесному ставленні до клієнтів

708
Ukrinform
Касирів торговельних центрів La Halle було проінструктовано не робити знижку клієнтам за картками лояльності, але, в разі з’ясування помилки, вибачатися та виправляти її.

Про це повідомляє franceinfo.

«Звичайно, на прохання кожного клієнта ми застосуємо визначені переваги... Очевидно, що якщо клієнт вкаже на це (незастосування знижки – ред.) пізніше, ми будемо застосовувати знижку, беручи чек зі звичайним у таких випадках зверненням, перепрошуючи за неуважність», - цитує видання звернення до працівників з боку комерційного директора, що стало доступним та викладене у соцмережах профспілкою.

Читайте також: У Франції починається масштабний страйк залізничників

У профспілці такі дії назвали «брудними», вказуючи на те, що основний удар від такої вказівки ліг на працівників мережі, оскільки ті мали спілкуватися з розлюченими клієнтами.

У коментарях французьким ЗМІ у мережі La Halle визнали, що використані фрази були недоречними, та повідомили про внесення змін у поточну програму лояльності.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>