“Рот Трампа” переміг у рекламному конкурсі

“Рот Трампа” переміг у рекламному конкурсі

Фото, відео
Укрінформ
На міжнародному конкурсі Epica Awards перемогла реклама німецької газети Der Tagesspiegel.

Сайт конкурсу повідомляє, що рекламний плакат для газети створила рекламна агенція Scholz & Friends. Робота, що стала переможцем Epica Awards у категорії “ЗМІ”, отримала назву «Купа газет — Трамп».

Переможцями в інших категоріях стали душевне різдвяне відео польської кампанії Allegro.

А також - ролик, створений для організації Sandy Hook Promise, яку засновали родини жертв масової стрілянини в американській школі «Sandy Hook» в 2012 році.

Також журі конкурсу відзначило фейковий Instagram-профіль 27-річної Луїзи Делаже, що виявився частиною кампанії з привернення уваги до проблеми молодіжного алкоголізму.

У категорії зовнішньої реклами перемогла скульптура «Безстрашна дівчинка». Цього року вона вже отримала три премії на фестивалі реклами в Каннах.

Скульптуру встановили на Уолл-Стріт в Нью-Йорку 8 березня як символ жіночої рівноправності. Її планували скоро демонтувати, але безстрашна дівчинка так сподобалася містянам і туристам, що місцева влада вирішила залишити ще на якийсь час.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-