“Рот Трампа” переміг у рекламному конкурсі
Сайт конкурсу повідомляє, що рекламний плакат для газети створила рекламна агенція Scholz & Friends. Робота, що стала переможцем Epica Awards у категорії “ЗМІ”, отримала назву «Купа газет — Трамп».
Переможцями в інших категоріях стали душевне різдвяне відео польської кампанії Allegro.
А також - ролик, створений для організації Sandy Hook Promise, яку засновали родини жертв масової стрілянини в американській школі «Sandy Hook» в 2012 році.
Також журі конкурсу відзначило фейковий Instagram-профіль 27-річної Луїзи Делаже, що виявився частиною кампанії з привернення уваги до проблеми молодіжного алкоголізму.
У категорії зовнішньої реклами перемогла скульптура «Безстрашна дівчинка». Цього року вона вже отримала три премії на фестивалі реклами в Каннах.
Скульптуру встановили на Уолл-Стріт в Нью-Йорку 8 березня як символ жіночої рівноправності. Її планували скоро демонтувати, але безстрашна дівчинка так сподобалася містянам і туристам, що місцева влада вирішила залишити ще на якийсь час.