Державні телеканали РФ звинуватили "Ехо Москви" у роботі на Держдеп

Державні телеканали РФ звинуватили "Ехо Москви" у роботі на Держдеп

508
Ukrinform
В ефірі російського державного новинного телеканалу «Россия-24» було показано сюжет «Ехо Держдепу», що жорстко звинувачував радіостанцію в дестабілізації суспільства.

Сюжет, в якому сверджується, що радіостанція «Ехо Москви» «спіймалася на співпраці із західними некомерційними організаціями», викладено на YouTube.

«Проводять пропаганду в Росії, організовують збір інформації, намагаються сформувати прозахідну позицію напередодні президентських виборів. Усе це закордонні НКО, які, як виявилося, дуже тісно співпрацюють з «Ехо Москви», - починає сюжет телеведучий.

Доказом того, що «Ехо Москви» співпрацює з такими НКО, автори сюжету називають зустріч журналістів та керівників радіостанції з представниками організації «Репортери без кордонів» і німецького Фонду імені Роберта Боша, яка відбулася наприкінці вересня в Оренбурзі.

На зустрічі, як повідомляється, були присутні шеф-редактор відділення радіостанції в Оренбурзі Максим Курніков і відомі своїми ліберальними поглядами журналісти «Ехо Москви» Олександр Плющев і Тетяна Фельгенгауер. Крім іншого на зустрічі обговорювалася діяльність Олексія Навального, з яким представники «Ехо Москви», йдеться в сюжеті, пізніше зустрічаються в ресторані, «обіймаються і беруть інтерв'ю».

Автори сюжету заявили, що в 2016 році «Ехо Москви» отримало понад три мільйони рублів від своїх «зарубіжних контрагентів», перераховуючи найбільші західні ЗМІ і інформагентства. Їм, йдеться в сюжеті, передавали «коментарі експертів із зрозуміло якого табору» - «торгували інформаційною зброєю». Також згадується співпраця Максима Курнікова з «Радіо Свобода» та участь гостей і співробітників «Ехо Москви» в різних зарубіжних програмах і форумах.

Читайте також: Польща вислала російського шпигуна-вербувальника

Сюжет опубліковано на каналі «Россия-24» на YouTube з описом: «Чим ближчі президентські вибори в Росії, тим більше тих, хто хоче вплинути на голосування. Радіостанція «Ехо Москви» спіймалася на співпраці із західними НКО. Скільки платять за дестабілізацію суспільства?».

Раніше Роскомнагляд надіслав радіостанції «Ехо Москви» лист з вимогою до 15 лютого усунути порушення закону про іноземців у ЗМІ. У квітні керівництво радіостанції оголосило, що розпорядження Роскомнагляду повністю виконано.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-