Берлін відповів на закиди Ryanair в порушенні антимонопольного законодавства

Берлін відповів на закиди Ryanair в порушенні антимонопольного законодавства

Укрінформ
Німецький уряд заперечує звинувачення в тому, що банкрутство другого за величиною німецького авіаперевізника - Air Berlin – створено штучно заради комерційної вигоди і отримання переваги на ринку.

Про це заявила в середу на брифінгу в Берліні офіційний представник міністерства економіки ФРН Беате Барон, повідомляє кореспондент Укрінформу Німеччини. 

«Ми відкидаємо звинувачення в тому, що це інсценоване банкрутство», - відповіла Барон на докори, що прозвучали в середу з боку ірландського лоукостера Ryanair в тому, що уряд ФРН порушує антимонопольне законодавство своєї країни і Євросоюзу, що забороняє держпідтримку приватним підприємствам.

Барон підтвердила, що Берлін знаходиться у контакті з Європейською Комісією з даного питання, назвавши це «звичайною процедурою». 

Представниця Мінекономіки нагадала, що наданий перехідний застрахований державою кредит у розмірі 150 млн євро буде виділений через банк KFW. Влада сподівається, що переговори про придбання активів Air Berlin з іншими перевізниками пройдуть успішно, і кредит буде погашений в недалекому майбутньому.

Вона повідомила, що головний акціонер компанії з 2011 року, національна авіакомпанія Об'єднаних Арабських Еміратів Etihad Airways поінформувала німецький уряд про те, що не зможе більше робити фінансові вливання в німецьку компанію наприкінці минулого тижня. Було скликано екстрені збори за участю представників уряду і керівництва Air Berlin, і «прийняте дуже швидке і дуже відповідальне рішення», - зазначила Барон. Запустити процедуру банкрутства без  участі уряду було б неправильним кроком, оскільки це означало б, що більше ніж 10 тисяч відпускників не змогли б повернутися з-за кордону згідно з купленими квиткам, зазначила вона. 

Читайте також: Ключові умови контракту з Ryanair визначили без участі "Борисполя" – Дихне

Як вже повідомлялося, Air Berlin оголосила у вівторок про банкрутство, але завдяки проміжному кредиту федерального уряду продовжить виконувати свої зобов'язання перед пасажирами протягом 3 місяців.

Експерти зазначають, що виграє від цього понад усе німецький перевізник номер 1 – Lufthansa, а саме її бюджетна дочка Eurowings. І у такому разі Ryanair дійсно  опиняється в числі тих, що потенційно програли.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-