Партія Меркель презентувала свою передвиборну агітацію

791
Ukrinform
Християнсько-Демократичний союз (ХДС) представив у понеділок у Берліні свою передвиборну агітацію, центром якої є голова партії і нинішня канцлер Ангела Меркель.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу в ФРН.

«Вона компетентна, що заслуговує довіри, симпатична і стійка», - охарактеризував свого шефа генеральний секретар ХДС Петер Таубер на презентації плакатів і брошур.

Вони сконцентровані на трьох темах, що хвилюють населення ФРН: працевлаштування, сім'я і безпека. Девіз на плакатах Меркель – «За Німеччину, в якій ми живемо добре і щасливо».

Читайте також: Ердоган звинуватив Німеччину в підбурюванні терористів

Всього надруковано 22 тисячі плакатів і близько мільйона брошур. У столиці їх представили за 7 тижнів до виборів, в інших адміністративних одиницях це зроблять наприкінці тижня.

ХДС виділяє на передвиборчу кампанію 20 млн євро, приблизно стільки ж, скільки і в попередні подібні.

Основні конкуренти – СДПН – на 4 млн більше. В цілому соціал-демократи в цьому році інвестують у свою кампанію більше всіх інших політичних сил. Ліві визначили свій передвиборний бюджет на рівні 6,5 млн євро, Зелені – 5,5 млн, вільні демократи і правопопулистская Альтернатива для Німеччини – по 3 млн. Загальний бюджет 7 партій ЗМІ оцінюють в 70 млн євро.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-