British Airways повертається до нормального графіку роботи

326
Ukrinform
Авіакомпанія British Airways заявила, що відновлює нормальний графік обслуговування у вівторок після серйозного комп'ютерного збою, однак багато клієнтів все ще залишаються без багажу.

Про це повідомляє AFP з посиланням на заяву авіакомпанії.

"Ми продовжуємо докладати значних зусиль для повернення багажу клієнтам по всьому світу, які постраждали від масштабного комп'ютерного збою в суботу", - йдеться у заяві.

За словами генерального директора авіакомпанії Алекса Круза, "стрибок напруги... призвів до катастрофічного впливу на деяке комунікаційне обладнання, що в підсумку позначилося на всіх повідомленнях через наші системи".

Як зазначається, від комп'ютерного збою, що спричинив хаос у лондонських аеропортах Гатвік та Хітроу, постраждали близько 75 тис. пасажирів.

Раніше повідомлялося, що збитки авіакомпанії British Airways можуть сягнути понад 190 млн дол. в результаті серйозного комп'ютерного збою.

Зокрема, пасажири British Airways зіткнулися з незручностями через перебої з рейсами у аеропортах Хітроу та Гатвік, зумовлені комп'ютерним збоєм 27 травня.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-