Суд в Азербайджані заблокував сайт "Радіо Свобода"

Суд в Азербайджані заблокував сайт "Радіо Свобода"

783
Ukrinform
Суд в Баку ухвалив заблокувати в Азербайджані сайт Азербайджанської служби "Радіо Свобода" ("Азадлиг") і сайти ще чотирьох ЗМІ.

Крім "Свободи" під заборону потрапили газета "Азадлиг" та інтернет-телеканали "Мейдан ТВ", "Туран ТВ" і "Азербайджан саати".

Судове рішення було прийнято на підставі звернення міністерства транспорту, зв'язку та високих технологій.

До міністерства, в свою чергу звернулася генеральна прокуратура країни: сайти обвинувачують у спробах організувати масові заворушення, а також в "деструктивних діях, спрямованих на порушення суспільної стабільності".

Крім того, влада звинуватила сайти, що потрапили під заборону, у підтримці радикальних релігійних груп і розміщенні забороненої інформації, а також "у підриві захищених законом інтересів держави і суспільства".

ЗМІ, чиї сайти виявилися заборонені, відкидають ці звинувачення.

Блокування має постійний характер і може бути зняте лише за рішенням міністерства зв'язку.

Влада Азербайджану почали вживати заходів проти сайту азербайджанської служби "Радіо Свобода" після публікації журналістського розслідування фінансових операцій, які можуть мати відношення до сім'ї президента Азербайджану Ільхама Алієва та його близького кола, зазначає Російська служба Бі-бі-сі.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-