Кремль використав не менше трьох інструментів впливу на французькі вибори - аналітик

Кремль використав не менше трьох інструментів впливу на французькі вибори - аналітик

Укрінформ
Москва вдалася до кількох інструментів впливу на президентські вибори у Франції, другий тур яких відбудеться 7 травня.

Таку думку висловив керівник програми Kremlin Watch, заступник директора інституту «Європейські цінності» (Прага) Якуб Янда у своєму аналізі ситуації, передає кореспондент Укрінформу.

«Ми бачили, принаймні, три основні інструменти впливу, які Кремль використовував для впливу на президентські вибори у Франції», - зазначає Янда.

По-перше, стверджує він, жоден інший активний європейський політик не отримав такого відкритого фінансового пакету і прямого схвалення в ході кампанії, як Марін Ле Пен. «Ми можемо стверджувати, що Кремль просто купив її, оскільки став одним з основних донорів її політичної діяльності», - вважає Янда. Він уточнює, що Кремль не створював Марін Ле Пен політично, однак використав її зліт, вловив її симпатії і фактично став одним з її головних акціонерів. А той факт, що знання про це не викреслило Ле Пен з французької політичного життя, свідчить лише про те, як французька громадськість ставиться до потенційного президента, що знаходиться на ролі клієнта нинішнього кремлівського режиму, пише Янда.

По-друге, як попереджали багато західні спецслужби, ми стали свідками масового потоку прокремлівської дезінформації, спрямованої проти Макрона. Ці дії були відвертими, ймовірно, в силу практично неспротиву з французької сторони, якщо не вважати деяких викриттів у ЗМІ. Франція має одну з найменш розвинених стратегій протидії ворожим діям з дезінформації у порівнянні з іншими великими європейськими країнами, додає Янда.

По-третє, були зроблені різні спроби, імовірно, з боку кремлівських довірених осіб та подібних організацій, зламати сервери кампанії Макрона. Треба почекати, що покаже місцеве розслідування, однак ясно, що «така тактика злому серверів політиків, яким Кремль хоче нашкодити для підтримки своїх троянських коней та привілейованих кандидатів, дуже часта», - йдеться в аналітичній записці.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-