Провідні телеканали США відмовилися показувати ролик про успіхи Трампа - ЗМІ

614
Ukrinform
Чотири великих американських телеканали не допустили до ефіру відеоролик про успіхи президента США Дональда Трампа за перші 100 днів президентства. Ролик показали лише Fox News Channel і Fox Business Network. 

Про це в суботу, 6 травня, повідомляє агентство AP з посиланням на анонімне джерело, пише DW

«Чотири великих американських телеканали ABC, CBS, NBC і CNN - відмовилися випустити в ефір відеоролик, що розповідає про успіхи президента США Дональда Трампа за перші сто днів роботи його адміністрації та містить критику на адресу «брехливих» ЗМІ, які не бажають інформувати про ці успіхи», - йдеться в повідомленні. 

У рекламному відеоролику Трампа цілий ряд провідних журналістів з'являється в кадрі з підписом «брехливі новини». Серед них - ведуча NBC Андреа Мітчелл, Вольф Блітцер (CNN) Рейчел Мэддоу (MSNBC), Скотт Пеллі (CBS) і Джордж Стефанопулос (ABC).

В обгрунтування свого рішення не транслювати відео Трампа ABC, NBC і CNN заявили, що він містить неточну інформацію. АВС заявила, що ролик містить особисті нападки, а CBS відмовилася від коментарів.

«Очевидно, провідні ЗМІ є поборниками першої поправки (до Конституції США про свободу слова. - Ред.), тільки коли вона відповідає їх власним політичним поглядам», - прокоментувала інцидент невістка Трампа Лара, яка є консультантом глави держави вже розпочатої президентом кампанії до виборів 2020 року.

Штаб цієї кампанії вже скористався відмовою великих телеканалів транслювати ролик Трампа, щоб звернутися за фінансовою допомогою до потенційних донорів. Штаб також представив список прикладів, де ведучі цих телеканалів, на його думку, поширюють брехливі новини.

Рекламний ролик президента показали лише Fox News Channel і Fox Business Channel. Штаб Трампа не звертався з рекламою до Fox Broadcast Network, у якої немає регулярного випуску новин.

Фото: Xinhua/Укрінформ

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-