ЗМІ знайшли російського власника пропагандистських сайтів Baltnews

ЗМІ знайшли російського власника пропагандистських сайтів Baltnews

536
Ukrinform
Російськомовні сайти Baltnews, які працюють в Естонії, Латвії і Литві, пов'язані з державним інформагентством РФ "Россия сегодня".

Про це повідомляється в розслідуванні Re: Baltica.

"Три роки тому Кремль вирішив активізувати свої пропагандистські зусилля і створив Sputnik News, молодшого брата всесвітньо відомого телеканалу RT. Нове мультимедійне інформаційне агентство відкрило офіси по всьому світу, у тому числі в трьох балтійських столицях. Між тим, з'явився ще один новинний портал для значної російськомовної меншості регіону. Він отримав назву Baltnews і, на відміну від Sputnik, намагався зберегти свої зв'язки з Росією в секреті", - йдеться у розслідуванні.

Домени усіх трьох сайтів Baltnews (.ee.lv і.lt) зареєстровані на голландську Media Capital Holding. Цю компанію заснували в 2013 році зі статутним капіталом в один євро. Єдиний власник голландської Media Capital - російське ТОВ "Медиа-Капитал". Фірма у свою чергу належить газеті "Московские новости", яка входить в холдинг "Россия сегодня".

Голландська компанія Media Capital і "Россия сегодня" ніяк не прокоментували запити про зв'язок видань з Росією.

У 2016 році видавець Baltnews Олександр Корнілов був затриманий в Естонії за підозрою у підробці податкових документів. Передбачалося, що він привласнював кошти, виділені на проросійську пропаганду. Обвинувачення йому пред'явлені не були.

Як наголошує Re: Baltica, реальний вплив Baltnews на аудиторію балтійських країн незначний. Наприклад, в Латвії аудиторія сайту в тридцять разів менша, ніж у головного російськомовного порталу країни Delfi.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-