У Нью-Йорку горіла "Вежа Трампа"

У Нью-Йорку горіла "Вежа Трампа"

1324
Ukrinform
У хмарочосі Trump International Hotel and Tower в Нью-Йорку сталася пожежа, унаслідок якої одна людина отруїлася чадним газом.

Про це повідомляє The New York Post

«Пожежа розпочалася близько 4:12 ранку за місцевим часом на 47-му поверсі 52-поверхової будівлі на 1 Central Park West», - йдеться у повідомленні. 

Як зазначається, займання вже загасили. 

За даними CBS, із частини будівлі людей довелося евакуювати.

Нагадаємо, наприкінці грудня минулого року через виявлену у "Вежі Трампа" підозрілу сумку з будівлі евакуювали людей.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-