Британський журналіст розповів про брехню Russia Today

Британський журналіст розповів про брехню Russia Today

11278
Ukrinform
Британський журналіст Олівер Камм розповів про брехню та пропаганду на російському каналі Russia Today (RT).

Про це він написав у своїй статті для видання The Times.

"Для експертного аналізу нібито світових подій, RT перетворюється на набір расистів, неонацистів, тих, хто схиблений на НЛО, прихильників ідей конспірології 9/11 і дивних фантазерів", - пише журналіст.

Британський медіарегулятор Ofcom викрив RT в порушеннях його коду мовлення, включаючи зобов'язання повідомляти новини з належною неупередженістю, 15 разів.

Найбільшою брехнею RT він вважає, те, що журналісти пропагандистського видання звинуватили BBC в тому, що воно інсценувало хімічні атаки в Сирії.

За словами Камма, телеканал, за його словами, довгий час зазнавав терпіння суспільства, яке вважає RT брехливим.

"Сара Ферт, яка працювала лондонським кореспондентом RT протягом п’яти років, звільнилася в 2014 році на знак протесту проти звинувачень на адресу України за катастрофу MH17. Вона описала це як шокуюче очевидну дезінформацію", — пише Камм.

"Перспектива закриття рахунків — не дуже крута міра для цього держЗМІ", — додає він.

Як повідомляв Укрінформ, учора у Великій Британії були заблоковані банківські рахунки прокремлівського телеканалу Russia Today.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-