Московський суд примусив газету "вбити" статтю, що не сподобалася голові Роснєфті

Московський суд примусив газету "вбити" статтю, що не сподобалася голові Роснєфті

781
Ukrinform
Басманний районний суд Москви задовольнив позов голови Ігоря Сєчіна до «Нової газети» з приводу розкішної яхти «Принцеса Ольга».

Про це повідомляє сайт газети

Басманний районний суд зобов'язав «Нову газету» протягом семи днів спростувати статтю «Секрет «Принцеси Ольги», а також видалити матеріал з сайту.

Як повідомляв Укрінформ, у статті Романа Аніна «Секрет «Принцеси Ольги» про яхту вартістю близько 100 млн доларів, якою користується дружина Сєчіна Ольга, повідомлялося про розкішне життя глави «Роснефти», його сім'ї.

Представники Сєчіна просили долучити до справи лінгвістичну експертизу і тексти інших ЗМІ, в яких були посилання на «Нову газету». Суд частково задовольнив клопотання, долучивши до справи тільки лінгвістичну експертизу. Суддя також долучила до матеріалів справи лінгвістичну експертизу представників «Нової газети». Суд відхилив прохання додати фотографії яхти, пославшись на те, що вони є в публікації.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-