У московській клініці 9 людей осліпли після уколу «Авастіна»

У московській клініці 9 людей осліпли після уколу «Авастіна»

1386
Ukrinform
Глава МОЗ РФ Вероніка Скворцова доручила провести перевірку відомостей про втрату зору пацієнтами однієї з клінік в Москві.

В НДІ імені Гельмгольца постраждали 9 осіб після ін'єкції препарату «Авастін», повідомляє Ехо Москви. За словами пацієнтів, вони взагалі нічого не бачать, проте лікарі стверджують, що очі постраждалих реагують на світло.

Як відомо, «Авастін» відноситься до протиракових препаратів. І серед побічних ефектів препарату в інструкції вказується, у тому числі «дуже часто — порушення з боку очей». Втім, це – не єдиний побічний ефект. У документі згадуються також сеспис, легеневі кровотечі, перфорація ШКТ, порушення мозкового кровообігу, і це – далеко не повний список.

Разом з тим у Росії отримати укол цього препарату можна тільки в Москві та Санкт-Петербурзі, тому на прийом до лікарів приїжджають пацієнти з інших міст.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-