Німецький телеканал повідомив про зв'язки керівництва Туреччини з ісламістами

Німецький телеканал повідомив про зв'язки керівництва Туреччини з ісламістами

884
Ukrinform
У ЗМІ Німеччини у вівторок з'явилася сенсаційна інформація про пряму підтримку турецькою владою терористів-ісламістів, проте через кілька годин політики постаралися загладити ситуацію, назвавши витік «помилкою».

Про це з Берліна повідомляє власний кореспондент Укрінформу у ФРН.

"За даними МВС, сталася "канцелярська помилка", - повідомляє "перша кнопка" німецького ТБ, телеканал ARD(http://www.tagesschau.de/inland/tuerkei-625.html). Цей телеканал раніше і став тим засобом масової інформації, який, посилаючись на деякий конфіденційний документ, заявив про те, що влада країни вважає Туреччину "центральним полем діяльності для ісламістських і терористичних угрупувань" на Ближньому та Середньому Сході.

Тепер влада змушена виправдовуватися, кажучи, що збій стався у комп'ютерній системі та Міністерство закордонних справ не мало жодного відношення до документа. Глава МВС не став коментувати ситуацію.

Поява скандального матеріалу, в якому говориться про те, що федеральний уряд нібито бачить прямий зв'язок керівництва Туреччини, включаючи її президента, з терористами, у тому числі «Братами мусульманами», і ХАМАС, поставило під загрозу і без того досить напружені відносини між Берліном і Анкарою.

Як раніше повідомляло агентство, у Туреччині Гюлену нарахували 1900 років в'язниці.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-