У Вашингтоні вивчають інцидент із забороною в'їзду директора BBG до Росії

У Вашингтоні вивчають інцидент із забороною в'їзду директора BBG до Росії

748
Ukrinform
Влада Сполучених Штатів наразі вивчає деталі інциденту, пов'язаного з відмовою у в'їзді на територію Росії голови Ради керуючих з питань мовлення (BBG) США Джеффрі Шелла.

Про це заявив під час брифінгу в середу заступник речника Державного департаменту США Марк Тонер, передає власний кореспондент Укрінформу.

"Насправді, ми поки що уточнюємо деталі того, що сталося напередодні. Але всі бачили повідомлення, і ви знаєте, що BBG оприлюднило заяву з цього приводу", - наголосив представник Держдепу, порадивши звернутися до цієї структури за додатковими роз'ясненнями.

Він зазначив, що Держдепартамент опрацьовує це питання разом з Посольством США в Москві. За словами Тонера, наразі вивчаються всі обставини інциденту.

Представник Держдепу також підкреслив, що офіційний Вашингтон порушив це питання в спілкуванні з російською стороною, втім поки невідомо, чи буде воно обговорюватися під час зустрічі державного секретаря США Джона Керрі з керівництвом РФ у Москві.

За інформацією "Радіо Свобода", голові американської Ради керуючих з питань мовлення (BBG) Джеффрі Шеллу відмовили у в'їзді в Росію без пояснення причин. Як зазначили в самому BBG, Шелл прилетів до Москви з Праги у вівторок пізно ввечері. На паспортному контролі в аеропорту Шереметьєво його зупинили представники служби безпеки.

Шелла кілька годин тримали в замкненому приміщенні, після чого о 5-й годині ранку посадили на літак авіакомпанії KLM до Амстердама. Співробітники служби безпеки повідомили, що йому "на постійній основі відмовлено у в'їзді в Росію", і що ця "заборона є довічною". У МЗС Росії пояснили, що керівник BBG потрапив у так званий "стоп-список" через організацію антиросійської пропаганди.

Нагадаємо: Broadcasting Board of Governors (BBG) керує роботою телерадіокомпанії "Голос Америки", "Радіо Свобода/Вільна Європа", "Вільна Азія", телерадіокомпанію "Марті" (офіс трансляції на Кубу), а також радіо "Сава" і телеканал "Альхурра", що здійснюють мовлення на Близький Схід та Північну Африку.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-