Охочих попросили створити логотип для Дрогобицької солеварні

Охочих попросили створити логотип для Дрогобицької солеварні

Укрінформ
Найстаріше підприємство України – солеварня у Дрогобичі на Львівщині – оголосило конкурс на створення власної айдентики.

Як передає Укрінформ, про це повідомляється на сторінці Дрогобицького солеварні у Фейсбуці

«Дрогобицькій солеварні – близько 700 років. Далі тут має бути вкупі – і старовинне виробництво, і найсучасніший відпочинково-оздоровчий комплекс. Допоможи нам розповісти про це світові, залучити однодумців, туристів і покупців. Оголошуємо конкурс для проєктів логотипу Дрогобицької солеварні. Запропонуй своє унікальне лого для найстаршої солеварні у Центрально-Східній Європі», – йдеться в повідомленні.

Кожен охочий може подати роботи на конкурс до 20 квітня, а 20 березня дрогобицькі солевари обіцяють відкриту екскурсію територією заводу, щоб познайомити з особливостями його функціонування зараз.

Читайте також: «Кишенькова Львівщина»: понад десяток пам’яток перенесуть у доповнену реальність

Зазначається, що обраний за результатами конкурсу логотип використовуватиметься на всіх маркетологічних продуктах солеварні: упаковках солі, медійних матеріалах, промопродукції, позначенні різних реальних об’єктів на території, транспорті підприємства тощо. Він має стати єдиним для всього підприємства, впізнаваним і, за можливості, стосуватися тематики солі.

Стилістика логотипу – на розсуд конкурсантів, але у солеварні висловили побажання відійти від радянських штампів й для орієнтування показали, який вигляд має створений у межах гранту сайт підприємства

Як повідомляв Укрінформ, Дрогобицька солеварня наразі знову відкрита для туристів. Найближчим часом тут планують зробити костюмовані екскурсії та облаштувати промислово-відпочинковий комплекс оздоровчого спрямування.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-