Львівщина презентує свої туристичні можливості в Шанхаї
Про це повідомила прес-служба Львівської облдержадміністрації.
"Міжнародна туристична виставка розрахована винятково на професійних відвідувачів і є новою триденною B2B та G2B туристичною виставкою, що орієнтується виключно на китайський туристичний ринок. Для зростання туристичних потоків 15 травня на виставці організували низку B2B зустрічей з китайськими туроператорами, представниками туристичного ринку та ЗМІ, зокрема виданням Luxurytravel, що займається промоцією регіонів. А також презентували унікальні туристично-рекреаційні можливості, пам’ятки природи та основні туристичні локації, які увійшли в туристичний путівник китайською мовою, підготовлений спеціально для туристичної китайської виставки", - зазначено в повідомленні.
Як розповів заступник начальника управління туризму та курортів ЛОДА Тарас Лозинський, для китайських туристів одним із пріоритетів є культурно-пізнавальний туризм, вони віддають перевагу туризму в стилі "checkin&selfie" та роблять великий акцент на гастротуризмі.
ITB China 2019 об'єднує понад 850 топових і ретельно відібраних покупців Великого Китаю (Китай, Гонконг, Макао, Тайвань) з професіоналами туристичної індустрії з усього світу.
Фото: ЛОДА