Рівненщина виходить на китайський туристичний ринок

Рівненщина виходить на китайський туристичний ринок

Укрінформ
Інформаційні брошури для промоції туристичного потенціалу краю на китайському ринку розробили в Рівненській області.

Про це повідомляє прес-служба облдержадміністрації. 

"Рівненщина – одна з перших областей, яка виходить на китайський туристичний ринок. Найближчим часом інформаційні матеріали будуть представлені на виставці ITB China 2019, що проходитиме у Китаї навесні", - зазначила заступник начальника управління культури і туризму облдержадміністрації Ярослава Гаврилова.

За її словами, туристи з Китаю цікавляться туристичними об’єктами Рівненщини, особливо Тунелем кохання. Тому і є попит на інформацію китайською мовою.

До того ж, додала Гаврилова, у краї є ще багато інших туристичних родзинок. "Тому сподіваємося, що така друкована продукція допоможе підвищити рівень пізнаваності та популяризує область на виставках за кордоном", – сказала вона.

У буклетах зображено понад 30 різних туристичних об’єктів Рівненщини. Серед них – Тараканівський форт, Дубенський, Острозький, Клеванський, Новомалинський замки, Поле Берестецької битви, Юзефінський дуб та інші.

Читайте також: На Рівненщині знайшли альтернативу Буковелю

Автором малюнків для буклету став рівненський художник Олексій Огонь. Переклад на китайську зробив Інститут Конфуція при КНУ імені Тараса Шевченка.

Тираж інформаційних матеріалів – майже 1 тис. примірників.

Фото: rv.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-