Американські вчені знайшли новий вид гігантського динозавра з обладунками

Палеонтологи із США повідомили про відкриття раніше невідомого виду «броньованого» динозавра, останки якого були знайдені 2008 року.

На Youtube-каналі Музею природної історії штату Юта опубліковано відео з знахідкою, – повідомляє Знай.

Після проведеного дослідження, вчені дійшли висновку, що це зовсім новий вид анкилозаврів – ящерів (Akainacephalus johnsoni – Акайноцефал джонсони), що населяли Землю приблизно 100 млн років тому. Їх тіло вкрите рогами і з шипами булавообразними хвостами, що сприяло захисту цього виду динозаврів.

Відзначається, що вік виявленого п’ятиметрового скелета становить приблизно 76 мільйонів років. Розкопані археологами череп, хребет і масивний кістковий наконечник хвоста будуть відправлені для подальшого вивчення. За фрагментами кісток учені планують відновити точний зовнішній вигляд древніх тварин.

Також дослідники з Техаського університету в Остіні і Китайської академії наук з’ясували цікаву особливість у динозаврів.

Як виявилося, древні тварини не могли висовувати язик і лизати, про свій експеримент вони розповіли в статті в журналі PLOS ONE.