Державіаслужба має збільшити контроль чартерних рейсів - експерт
Про це в коментарі Укрінформу заявив директор Центру розвитку туризму України Володимир Царук.
"Державіаслужба має звернути увагу на авіаперевізників, які здійснюють чартерні рейси, щоб у всіх авіакомпаній була достатня кількість суден для здійснення рейсів, і бажано, щоб були резервні судна, які в разі поламки могли би страхувати під час подібних ситуацій", - сказав він.
Царук також додав, що потрібно посилювати відповідальність авіакомпаній за порушення умов виконання чартерних рейсів.
"Сьогодні туристи безправні в плані того, що якщо рейс затримується чи переноситься, то туристам практично ніхто нічого не компенсує, в кращому випадку моральну шкоду... Державіаслужба має контролювати виконання умов авіаперевезень і розробити систему, за якою авіакомпаніям виписувались би або штрафи, або їх позбавляли прав перевезень", - сказав він.
Як повідомляв Укрінформ, міністр закордонних справ Павло Клімкін наполягає на проведенні негайних перевірок і притягненні до відповідальності компаній, із вини яких сотні українських туристів не можуть вчасно вилетіти з або на відпочинок та змушені чекати в аеропортах.
Водночас він запевнив, що українські дипломати роблять і робитимуть усе, щоб полегшити становище українців, які не можуть вчасно повернутися в Україну з відпочинку.
У міжнародному аеропорту "Київ" ім. Сікорського (Жуляни) у понеділок скасовано кілька рейсів авіакомпанії Bravo Airways, сотні пасажирів якої продовжують чекати вильоту і в міжнародному аеропорту "Бориспіль".
Згідно з даними на сайті аеропорту "Київ", скасовано рейси до Ербіля (Ірак), Анталії, Даламана (Туреччина). Рейс до Шарм-еш-Шейха вилетів із запізненням на понад 2 години.
Водночас відзначається, що рейси до Бодрума (Туреччина) і Стокгольма (Швеція) повинні вилетіти вчасно.
Як повідомлялося, у столичному аеропорту "Київ" (Жуляни) з 30 червня затримується кілька рейсів.
Крім того, близько 300 українських туристів понад дві доби не могли вилетіти до Харкова з аеропорту Монастир у Тунісі. За словами пасажирів, авіакомпанія Bravo Airways і туроператор Oasis Travel в особі приймаючої компанії Insight Holidays не виконують своїх зобов'язань відносно повернення громадян України додому.
Близько 160 українських туристів 2 липня не можуть вилетіти додому з відпочинку в Пальма-де-Майорка. У прес-службі туроператора «JOINUP» Укрінформу пояснили затримку з вильотом туристів з Пальма-де-Майорка технічною несправністю літака компанії Yanair, який мав відвезти 2-го липня туристів із України на відпочинок у Пальма-де-Майорку і повернутися з тими українськими туристами, які перебувають на островах.
Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що ліцензії туроператорів, які не виконують своїх зобов'язань, будуть скасовані.