МАУ запустила бота-помічника для пасажирів

МАУ запустила бота-помічника для пасажирів

623
Ukrinform
Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" запустила в Facebook чат-бота UIAhelper для допомоги пасажирам у режимі онлайн.

Чат-бот може спілкуватися українською, російською та англійською мовами і відповідати на базові запитання, які стосуються діяльності авіакомпанії, надавати інформацію про погоду, статус рейсу, прораховувати розмір зборів за перевезення дітей без супроводу, багажу, тварин, повідомляє портал Avianews.com.

"Наш онлайн-помічник ще зовсім молодий спеціаліст, тому знає відповіді не на всі питання. Водночас він буде вдосконалюватися і вчитися в процесі роботи. Чим більше запитів він обробить, тим швидше навчиться самостійно консультувати пасажирів щодо численних аспектів перельотів з МАУ", - зазначила директор з комунікацій МАУ Євгенія Сацька.

Читайте також: Бот у поміч: в українських туристів з'явився віртуальний рятувальник

Якщо ж бот не зможе відповісти на поставлене запитання, до чату підключитиметься співробітник колл-центру авіакомпанії.

Надалі МАУ обіцяє розширити можливості чат-бота. Він зможе проводити прорахунок вартості квитка і його бронювання, надавати інформацію про каталог додаткових послуг МАУ і їхнє бронювання, повідомляти дані про загублений багаж з системи World Tracer, інформацію про статус учасника Panorama Club, кількості і термін придатності миль на карті, а також прорахунок, бронювання і виписку нагородного квитка.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-