У Монреалі підсвічуванням на мосту можна керувати через Twitter
Воно реагує на повідомлення користувачів у соцмережі, повідомляє ЦТС.
Крім цього, систему підключено до технологій обробки великих масивів даних (bigdata) і вона реагує на зміну дорожньої ситуації, погоду та іншу інформацію для формування унікального малюнка підсвічування. Такі короткі світлові шоу на основі свіжих даних демонструються щогодини.
Наприклад, головний тон підсвічування обирається з урахуванням теми, що найбільше цікавить громадян на цей момент. Якщо це розмови про довкілля, то міст забарвлюється в зелений колір, про технології - в колір морської хвилі, про бізнес - у жовтий, про спорт - у синій. Якщо лейтмотивом обговорень стають інституції (релігійні, політичні, юридичні), міст набуває рожевого відтінку, якщо питання мистецтва - багряного, якщо мова йде про освіту, здоров'я, дозвілля - червоного.
Крім того, щодня як основний обирається новий колір.