Пасажиру видали банан як спецхарчування під час 9-годинного перельоту

2287
Ukrinform
Японська авіакомпанія All Nippon Airways під час перельоту тривалістю дев'ять годин з Токіо до Сіднею запропонувала пасажиру, який замовив безглютенове меню, банан і сіль.

Як пише Daily Mail, 32-річний Мартін Павелка був ошелешений, отримавши на сніданок банан зі стікером з написом GF (gluten-free –  з англ. "не містить глютену"), стандартну упаковку зі столовим приладдям, серветку та сіль.

Особливе меню пасажир потребував через целіакію - хронічну хворобу, яка призводить до серйозного розладу здоров'я в разі вживання продуктів, що містять глютен (клейковину).

Після інциденту Павелка звернувся зі скаргою до авіаперевізника.

У свою чергу All Nippon Airways заявила, що банан був "безглютеновою закускою", а не їжею.

Компанія підкреслила, що під час перельоту за маршрутом Токіо-Сідней пасажирів годують двічі. Повноцінне харчування подають через годину після вильоту, а вдруге дають закуски за дві години до прибуття. Під час придбання квитка пасажири мають можливість обрати той варіант харчування, який їм до вподоби.

У цьому випадку пасажир замовив безглютенове повноцінне харчування. А потім – безглютенову закуску.

За словами прес-секретаря, авіаперевізник вибачився перед пасажиром особисто і через ситуацію, що склалася, переглядає політику замовлення меню без глютену і того, як воно подається.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-