У Литві для реклами туризму використали краєвиди Фінляндії та Словаччини
Про це повідомляє ВВС.
"Я вирішив піти з посади голови державного департаменту туризму", - сказав Юрґіта Казлаускіне.
Як зазначається, сторінка кампанії на Facebook використовувала фотографії з Shutterstock і сайту Flickr. Фото супроводжувалися гаслом "Справжнє - це прекрасне" (The Real is the Beautiful).
Відповідаючи на докори, департамент туризму і місцеві ЗМІ писали, що іноземні фотографії цілком "передають емоції". Цю відповідь теж почали висміювати онлайн.
Литовські користувачі Facebook почали кепкувати з цієї помилки, публікуючи фотографії закордонних видатних місць, підписуючи їх литовською мовою з хеш-тегом #realisbeautiful.
До жартів долучився навіть прем'єр-міністр Саулюс Скверняліс, поширивши фотографію будівлі Єврокомісії в Брюсселі.
"Від завтра ми починаємо працювати в новій урядовій будівлі в Каролінішкесі", - написав прем'єр.
Каролінішкес - це приміський район Вільнюса.
В іншому, серйозному повідомленні, прем'єр пообіцяв розслідувати помилку департаменту.
Фото: VNO nuotr./K.Janulio parodos atidarymas Vilniaus oro uoste