У Литві для реклами туризму використали краєвиди Фінляндії та Словаччини

У Литві для реклами туризму використали краєвиди Фінляндії та Словаччини

Фото
Укрінформ
У Литві голова туристичного департаменту пішов у відставку після того, як у рекламній кампанії цієї країни з'явилися фотографії з Фінляндії та Словаччини.

Про це повідомляє ВВС

"Я вирішив піти з посади голови державного департаменту туризму", - сказав Юрґіта Казлаускіне.

Як зазначається, сторінка кампанії на Facebook використовувала фотографії з Shutterstock і сайту Flickr. Фото супроводжувалися гаслом "Справжнє - це прекрасне" (The Real is the Beautiful).

Відповідаючи на докори, департамент туризму і місцеві ЗМІ писали, що іноземні фотографії цілком "передають емоції". Цю відповідь теж почали висміювати онлайн.

Литовські користувачі Facebook почали кепкувати з цієї помилки, публікуючи фотографії закордонних видатних місць, підписуючи їх литовською мовою з хеш-тегом #realisbeautiful.

До жартів долучився навіть прем'єр-міністр Саулюс Скверняліс, поширивши фотографію будівлі Єврокомісії в Брюсселі.

"Від завтра ми починаємо працювати в новій урядовій будівлі в Каролінішкесі", - написав прем'єр.

Каролінішкес - це приміський район Вільнюса.

В іншому, серйозному повідомленні, прем'єр пообіцяв розслідувати помилку департаменту.

Фото: VNO nuotr./K.Janulio parodos atidarymas Vilniaus oro uoste

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-