Черепашки-ніндзя стали туристичним брендом Нью-Йорка

13.05.2016 15:18 594

Мультиплікаційні герої, Черепашки-ніндзя стали офіційним туристичним брендом Нью-Йорка.

Про це повідомляє Hollywood Reporter.

Влада Великого яблука вирішили зробити найпопулярніших героїв коміксів і мультфільмів Черепашок-ніндзя офіційним туристичним брендом міста. Займається розвитком Нью-Йорка як туристичного бренду компанія NYC&Company буде активно використовувати Черепашок-ніндзя у своїх рекламних кампаніях.

Зокрема, зображення знаменитих героїв будуть з'являтися на вулицях найбільших міст і аеропортів США. У свою чергу мер Нью-Йорка Білл де Блазіо позитивно сприйняв цю новину, зазначивши, що черепашки — чудовий варіант для просування міста.

Нагадаємо, за сюжетом численних мультфільмів черепашки-мутанти живуть (і активно поглинають піцу) саме в Нью-Йорку.

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-