Черепашки-ніндзя стали туристичним брендом Нью-Йорка

Черепашки-ніндзя стали туристичним брендом Нью-Йорка

Укрінформ
Мультиплікаційні герої, Черепашки-ніндзя стали офіційним туристичним брендом Нью-Йорка.

Про це повідомляє Hollywood Reporter.

Влада Великого яблука вирішили зробити найпопулярніших героїв коміксів і мультфільмів Черепашок-ніндзя офіційним туристичним брендом міста. Займається розвитком Нью-Йорка як туристичного бренду компанія NYC&Company буде активно використовувати Черепашок-ніндзя у своїх рекламних кампаніях.

Зокрема, зображення знаменитих героїв будуть з'являтися на вулицях найбільших міст і аеропортів США. У свою чергу мер Нью-Йорка Білл де Блазіо позитивно сприйняв цю новину, зазначивши, що черепашки — чудовий варіант для просування міста.

Нагадаємо, за сюжетом численних мультфільмів черепашки-мутанти живуть (і активно поглинають піцу) саме в Нью-Йорку.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-