Авіапасажири США не задоволені сервісом перевізників

Авіапасажири США не задоволені сервісом перевізників

713
Ukrinform
Кількість скарг авіапасажирів у США збільшилася, хоча й рівень обслуговування став вищим.

Про це розповів співавтор щорічного огляду з якості авіакомпаній Дін Хедлі, повідомляє USA Today.

За його словами, незважаючи на щорічне підвищення рівня обслуговування в аеропортах, пасажири більше скаржаться на скасування і затримки рейсів, а також додаткові витрати. Він пояснив, що це пов'язано з появою тарифів на оплату багажу, і доплатами за перенесення рейсів або повернення квитків.

Дін Хедлі і викладач Авіаційного університету Ембрі Редл (штат Арізона) Брэнт Боуен використовували дані Міністерства транспорту, щоб підрахувати рейси, виконані за графіком, оцінити транспортування багажу і продажу квитків на рейс у кількості, що перевищує його ємність (овербукінг).

Дослідження показало, що у 2015-му році 79,9 % усіх рейсів було виконано згідно з розкладом проти 76,2 % у 2014. Кількість втраченого або пошкодженого багажу знизилося на 10 %, скарг на овербукінг — на 17 %. У цілому американські авіакомпанії обслужили у минулому році понад 670 млн чоловік, таким чином, частка незадоволених пасажирів, які склали скарги, — 0,002 %.

Найкращими авіаперевізниками 2015 року назвали Virgin America (немає проблем з багажем), JetBlue (найрідше скасовує рейси), Delta, Hawaiian (найпунктуальніший) і Alaska (має найменше скарг клієнтів).

Найгіршими ж виявилися Spirit (постійні затримки рейсів і має найбільший показник скарг клієнтів), Еnvoy (найчастіше скасовує рейси), Envoy (найчастіші проблеми з багажем).


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-