Україна стане світовим центром туристичного брендингу - Ліптуга

Україна стане світовим центром туристичного брендингу - Ліптуга

Укрінформ
Україна з 20 по 21 червня стане світовим центром туристичного брендингу під час проведення міжнародної туристичної виставки ЮНВТО.

Про це заявив керівник управління туризму при МЕРТі Іван Ліптуга.

"Генеральний секретар Всесвітньої туристичної організації – Р-н Талеб Ріфаї, після зустрічі міністрів у рамках виставки WTM у Лондоні і нашої презентації теми Народної дипломатії як інструменту брендингу, підтримав ідею проведення міжнародної конференції під егідою ЮНВТО в Україні. Під час нашого офіційного візиту в штаб-квартиру в Мадриді в січні ми закріпили досягнуті домовленості і Київ включили в загальний план заходів на 2016 рік. Сьогодні на сайті ЮНВТО вийшов перший анонс конференції", - повідомляє Ліптуга.

Як Ліптуга писав раніше, сьогодні ведеться активна робота в ЮНВТО щодо розвитку туристичного брендингу територій. "Наша мета створити в Україні Національну мережу туристичних брендів, яка об'єднає туристичні дестинації усіх рівнів за принципом – Країна > Область > Місто > Район > Туристична локація", - пише він.

Отже, 20 – 21 червня 2016 в Києві відбудеться "UNWTO Conference on Destination Branding: Destination Branding-keys to building a successful reputation". У ній візьмуть участь провідні світові спікери з брендінгу та маркетингу країн і міст з: Великобританії, Іспанії, Франції, Швейцарії, Австрії, Нідерландів, Португалії, Словенії та України, а також виступлять ключові спікери із Facebook, Google, TripAdvisor, Expedia, Amadeus, SEGITUR, Phocuswright та інші.

Відкривати і брати участь у конференції буде особисто генеральний секретар ЮНВТО – Р-н Талеб Ріфаї.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-