Hilton відкриває мережу економ готелів
Про це повідомляє ABC News.
За словами генерального директора Hilton Worldwide Крістофера Нассетти, Tru стане 13-м брендом у портфелі компанії і може зрости до найбільшої мережі в рамках Hilton за кылькыстю номерів.
Перший готель під новою назвою почне працювати в кінці 2016 року в США. В Hilton також є домовленості більш ніж з 130 готелями країни. Надалі Hilton планує вивести марку і на інші ринки.
Звичайний готель буде мати 98 номерів і займатиме понад 4 тисячі квадратних метрів землі. Його будівництво обійдеться в 84,000 доларів, за винятком купівлі землі.
Самі номери будуть відрізнятися. Наприклад, замість шафи буде відкритий простір з вішалкою і гачками на стіні. Замість столу поставлять один стілець. Ліжка будуть без пружин, тільки з дерев'яною поверхнею.
При цьому, номер у Tru by Hilton, так називається нова мережа, буде коштувати від 75 до 90 доларів за ніч.
За словами творців, бренд орієнтований на молодих мандрівників з обмеженим бюджетом.
Зараз найбільшим брендом оператора є Hampton, під яким працюють 2,1 тисячі готелів, які володіють у сукупності більше ніж 200 тисячами номерів.