Hilton відкриває мережу економ готелів

Hilton відкриває мережу економ готелів

Укрінформ
Готельний оператор Hilton Worldwide Holdings Inc. представив новий бренд, під яким буде працювати мережа доступних за вартістю готелів.

Про це повідомляє ABC News.

За словами генерального директора Hilton Worldwide Крістофера Нассетти, Tru стане 13-м брендом у портфелі компанії і може зрости до найбільшої мережі в рамках Hilton за кылькыстю номерів.

Перший готель під новою назвою почне працювати в кінці 2016 року в США. В Hilton також є домовленості більш ніж з 130 готелями країни. Надалі Hilton планує вивести марку і на інші ринки.

Звичайний готель буде мати 98 номерів і займатиме понад 4 тисячі квадратних метрів землі. Його будівництво обійдеться в 84,000 доларів, за винятком купівлі землі.

Самі номери будуть відрізнятися. Наприклад, замість шафи буде відкритий простір з вішалкою і гачками на стіні. Замість столу поставлять один стілець. Ліжка будуть без пружин, тільки з дерев'яною поверхнею.

При цьому, номер у Tru by Hilton, так називається нова мережа, буде коштувати від 75 до 90 доларів за ніч.

За словами творців, бренд орієнтований на молодих мандрівників з обмеженим бюджетом.

Зараз найбільшим брендом оператора є Hampton, під яким працюють 2,1 тисячі готелів, які володіють у сукупності більше ніж 200 тисячами номерів.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-