Кабмін вніс зміни до умов ліцензування туроператорів
Про це заявив керівник управління туризму та курортів МЕРТа Іван Ліптуга.
"Ми скасували засвідчення пакета документів у нотаріуса, тепер достатньо підпису керівника здобувача. Ми додали наявність діючого веб-сайту туроператора. Також, вважаю важливим пунктом, те, що додана подача щорічної статистичної звітності в центральний орган виконавчої влади. Це дозволить нам незалежно отримувати інформацію про реальну діяльність туроператорів або її відсутності, якої останні роки центральний орган не мав", - заявив він.
Змінилися деякі позиції у вимогах та переліку документів, які додаються до заяви:
- Потрібно надавати відомості про місця безпосереднього здійснення туроператорської діяльності;
- Додалися копії документів, що підтверджують кваліфікаційний рівень та стаж роботи керівника здобувача ліцензії, необхідний для здійснення туроператорської діяльності. Самі вимоги до освітньо-кваліфікаційного рівня і стажу роботи керівника не змінилися.
З офіційними змінами також можна ознайомитися на офійційному сайті Кабінету Міністрів України.
Нагадаємо, 11.11.2015 на засіданні Уряду прийняли Постанову КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності». А у найближчій перспективі уряд прагне відмовитися від ліцензування туроператорів і перйти до декларативного принципу і реєстрів суб'єктів туристичної діяльності, згідно з планом імплементації угоди з ЄС.