Google торік видалив 9,6 мільйона оголошень з оманливою інформацією про фінпослуги

Google торік видалив 9,6 мільйона оголошень з оманливою інформацією про фінпослуги

Укрінформ
Пошукова система Google у 2019 році видалила 9,6 млн оголошень про фінансові послуги з оманливою інформацією про умови кредитування або про посередництво у питаннях погашення боргу.

Про це Укрінформу повідомили в представництві Google в Україні.

"Оновлена ​​політика (щодо виявлення оманливих оголошень у сфері фінансових послуг - ред.) дозволила нам прибрати 9,6 мільйона таких видів поганих оголошень у 2019 році, що вдвічі більше ніж в 2018 році", - зазначили у компанії.

Як наголосили в Google, дана сфера є особливо сприйнятлива до шкідливої ​​поведінки.

"Оскільки більше споживачів звертаються до фінансових послуг онлайн, ми виявили збільшення кількості оголошень про персональні позики з оманливою інформацією щодо умов кредитування. Для боротьби з цим ми розширили нашу політику, щоб дозволити показ оголошень, пов’язаних із кредитом, лише якщо рекламодавець чітко вказав усі збори, ризики та вигоди на своєму веб-сайті чи в додатку, щоб користувачі могли приймати обґрунтовані рішення", - зазначили в компанії.

Наприкінці минулого року Google також запровадила в окремих країнах програму сертифікації рекламодавців з управління боргом, які пропонують вести переговори з кредиторами для виправлення боргу або вирішення проблем з кредитами.

"Ми знаємо, що користувачі, які шукають допомоги в цьому, найчастіше виявляються найбільш вразливими, і хочемо створити для них безпечний досвід. Ця нова програма гарантує, що ми дозволяємо лише рекламодавцям, які зареєстровані місцевими регуляторними агенціями, розміщувати рекламу для такого типу послуг", - зазначили в Google.

На сьогодні компанія спрямовує зусилля, щоб поширити цю програму на якомога більшу кількість країн.

"Ми продовжуємо досліджувати способи масштабування цієї програми в інших країнах, щоб відповідати місцевому фінансовому законодавству", - зазначили в Google.

Загалом, за 2019 рік Google заблокував та видалив 2,7 мільярда поганих рекламних оголошень – це більше 5000 поганих оголошень за хвилину.

Читайте також: Захисні маски: Google попереджає про шахрайські оголошення

Також було призупинено майже 1 мільйон облікових записів рекламодавців за порушення правил.

"Припинення дії облікових записів, а не просто видалення окремої реклами чи сторінки, є особливо ефективним інструментом правозастосування, який ми використовуємо, якщо рекламодавці чи видавці грубо порушують правила або мають історію порушення правил", - наголосили в Google.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-