Вчені знайшли в метеориті частку прародительки Сонця

Дослідники виявили в метеориті унікальну частку, яка може бути залишком зірки, що існувала і загинула ще до появи Сонця.

Про це повідомляє Nature Astronomy.

"Вчені виявили в метеориті, знайденому в Антарктиді, унікальну піщинку LAP-149. На думку П'єра Энекура і його колег з Університету Арізони, вона може бути залишком зірки, яка існувала і загиблої ще до появи Сонця", - йдеться в повідомленні.

LAP-149 зберегла крихітний фрагмент стародавньої зірки завдяки тому, що була всередині кремнієвого астероїда, що впав на Землю мільярди років потому, зберігши маленький фрагмент стародавньої зірки.

Склад LAP-149 вказує на те, що утворилась вона під час вибуху нової зірки подвійної системи, що складалася з білого карлика і сусідньої, не дуже масивної зірки — наприклад, червоного гіганта.