Астрономи виявили суперземлю всього у шести світлових роках від Сонця

23886
Ukrinform
Астрономи виявили планету класу суперземель, яка обертається навколо зірки, розташованої на відстані всього шести світлових років від Сонця.

Як повідомляє DT з посиланням на "Популярную механику", маса виявленої планети становить близько 3,2 маси Землі.

Зірка Бернадра – найближча до Сонця одиночна зірка і найбільш швидке світило в нічному небі. Біля неї була виявлена планета, що отримала назву Barnard's Star b. Її маса більше земної приблизно в 3,2 рази, а температура її поверхні досягає -170 градусів Цельсія.

Планета була знайдена за допомогою даних, які були зібрані сім'ю науковими інструментами, розташованими на телескопах в різних частинах світу, за 20 років спостережень. Дослідники шукали найдрібніші зміни в спектрі випромінювання зірки, які могли б вказувати на коливання її траєкторії, викликані впливом гравітації великої кам'янистої планети.