У трамваях і тролейбусах Житомира запустять сервіс для відгуків через QR-коди

У трамваях і тролейбусах Житомира запустять сервіс для відгуків через QR-коди

898
Ukrinform
У комунальному транспорті Житомира запрацює сервіс оцінки якості обслуговування «Revizion», який дозволяє за допомогою смартфона залишати відгуки про поїздки.

Про це повідомляє прес-служба Житомирської міської ради.

«У житомирських тролейбусах, трамваях та автобусах запрацює сервіс «Revizion». Тепер усі охочі можуть залишити свій відгук про поїздку просканувавши індивідуальний QR-код, який закріплений за даним транспортом», - йдеться у повідомленні.

Читайте також: У Житомирі збирають підписи за перейменування вулиці на честь Поплавської

Зазначається, що кожен відгук буде опрацьований фахівцями комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління».

Влітку «Revizion» запустили у маршрутних таксі міста.

«Revizion» – це перший незалежний сервіс в Україні, який збирає оцінки якості обслуговування та відгуки клієнтів, на основі яких покращується сервіс у громадському транспорті.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-