Канадські компанії зобов’язали інформувати клієнтів про кіберзлами

Канадські компанії зобов’язали інформувати клієнтів про кіберзлами

Укрінформ
У Канаді набув чинності закон, що зобов'язує компанії розкривати інформацію про кіберзлами та одразу доводити це до відома клієнтів.

Про це повідомили у міністерстві інновацій, науки та економічного розвитку Канади.

“Набули чинності вимоги закону про приватні дані в комерції. Ці вимоги деталізують, як компанії повідомлятимуть клієнтів, якщо їх персональна інформація була втрачена чи викрадена, й запроваджують нові штрафи за невиконання”, - зазначили у відомстві.

Передбачається, що нові вимоги та штрафи “приведуть до уважнішого захисту особистої інформації канадців та збільшать їхню здатність захищати себе та свої дані”.

Відповідно до нового законодавства компанії, де стався витік особистих даних, мають негайно повідомити про це всіх користувачів, чиї дані могли бути скомпрометовані, а також Офіс комісара із питань приватних даних Канади. Окрім цього, підприємства тепер зобов’язані зберігати дані про усі кіберзлами та надавати їх на вимогу. “Розмір штрафу, накладеного на компанію, що свідомо не повідомила уповноважений орган про витік особистих даних, може сягати 100 тисяч доларів”, - наголосили у міністерстві.

Читайте також: Про «священну корову» української кібербезпеки: Наскільки дієва міжнародна кібер-допомога?

Там пояснили, що органи федеральної влади Канади й раніше мали зобов’язання стосовно інформування про витік особистих даних, а тепер такі вимоги поширюються і на приватний сектор.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-