Аваков випробував “аварійну посадку” на тренажері Airbus

Аваков випробував “аварійну посадку” на тренажері Airbus

Відео
547
Ukrinform
Міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков відвідав симуляційний центр компанії Airbus Helicopters у французькому місті Маріньян.

На одному із авіасимуляторів Аваков як “льотчик” вертольота здійснив політ у хуртовину під мостом у передмісті Марселя, ліквідував пожежу двигуна та успішно довів гелікоптер на летовище, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Це те, що потрібно для пілотів, щоб набувати досвіду. Почуття є повним, ніби знаходишся у справжньому гелікоптері. В нашому контракті з Airbus Helicopters передбачений один подібний симулятор, який буде встановлено в Кременчуці. Такі системи нам будуть дуже потрібні", - зауважив глава МВС України відразу після завершення вправи.

У свою чергу президент та виконавчий директор компанії ХelySim Кристіан Кошені пояснив кореспонденту Укрінформу, звідки в умовах Марселя, де температура повітря зараз не знижується нижче 26 градусів тепла, взялася хуртовина.

Читайте також: В оновленні вертольотів Україна має відірватися від російської "пуповини" — Аваков

"Ваш міністр пролетів під мостом, що заборонено правилами польотів. Тож хуртовина була «винагородою» за це від наших операторів. Насправді у цьому центрі можуть моделюватися будь-які погодні умови або будь-які надзвичайні події, які можуть відбуватися навколо гелікоптера. Це добра нагода для пілотів. Години, проведені на цьому тренажері, зараховуються до їхнього льотного досвіду", - розповів керівник симуляційного центру.

Він зауважив, що обладнання і програмне забезпечення є дуже коштовним, адже забезпечує повноцінну імітацію польоту відразу на семи типах вертольотів. Одна година такого тренування коштує понад 1500 євро. В той же час, за словами президента центру, такі тренажери дозволяють заощаджувати гроші, оскільки за всіх умов вправи на тренажері обходяться втричі дешевше, ніж політ на справжньому гелікоптері.

За словами виконавчого директора центру, цей заклад є одним з найбільших у Європі, й у цьому році за обсягами експлуатації вже перевищив 10 тисяч годин «польотів».

Кошені зауважив, що український міністр показав гідні навички пілотування, які у якості «другого пілота» всіляко підтримував справжній пілот-інструктор, колишній полковник ВПС Франції. 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>