До кінця року до 70% пошукової реклами може "переїхати" у mobile-формат - експерт
Укрінформ
За результатами першого півріччя 2018 року, близько 63% пошукової реклами в Україні розміщується у форматі для мобільних пристроїв.
Про це під час прес-конференції заявив експерт з інтернет-маркетингу Олександр Яценко, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Станом на перше півріччя цього року, близько 63% всього ринку пошукової реклами розміщується через мобільні пристрої. До кінця року ця цифра може скоригуватися та досягти 65-70%", - сказав Яценко.
При цьому, за його даними, близько 46% ринку припадає на рекламу покупок (перше місце за обсягом). Друге та третє місце розділили реклама бізнесу та туризму.
Як відомо, пошукова реклама - це контекстна реклама, що застосовується у пошукових системах. Особливістю пошукової реклами є те, що вибір демонстрованих рекламних повідомлень визначається з урахуванням пошукового запиту користувача.