"Інтернет речей" допоміг Bosch наростити прибуток до €5,3 мільярда
Про це Укрінформу повідомили в представництві компанії в Україні.
"За результатами 2017 року німецька компанія Robert Bosch GMbH досягла збільшення продажів на 6,7% - до 5,4 млрд євро з 4,3 млрд у попередньому році. Загальний виторг склав 78 млрд євро. Одним з джерел прибутків Bosch стали рішення, спрямовані на "підключеність" та мобільність", - зазначили в Bosch.
Як свідчать результати річного звіту, інноваційні рішення стають все більш пріоритетним для компанії на фоні традиційних напрямків діяльності. Підрозділ "Рішення для мобільності" збільшив виторг на 7,8% - до 47,4 млрд євро. Цей показник в три рази вищий за темпи зростання світового автомобільного виробництва. Для порівняння: в сегменті "Споживчі товари" виторг Bosch збільшився до 18,5 млрд євро, а в категорії "Будівельні технології та Енергетика" - до 5,4 млрд євро.
Наразі Bosch реалізує близько 170 проектів пов’язаних з Інтернетом речей (IoT), які спрямовані на вирішення проблем урбанізації, зміни клімату, забруднення повітря. У 2017 році компанія представила рішення для "розумного" землеробства, "розумних" будинків, а також електромобілей та транспорту з автоматизованим керуванням.
"Ми використовуємо Інтернет речей, щоб запровадити "підключення" у реальному світі, прагнучи підвищити загальну якість життя", - заявив голова правління компанії Фолькмар Деннер на щорічному брифінгу у Людвігсбургу (Німеччина).
На думку Деннера, існують чисельні можливості для привнесення цифрової "підключеності" у такі сфери як виробництво, будівництво, життєзабезпечення міст.
У 2018 році Bosch планує подальше перетворення на головного гравця ринку технологій IoT та мобільних рішень.
Відповідно до прогнозів компанії у поточному році світ очікує глобальне економічне зростання у розмірі 2,5%.