NASA змінила конструкцію акумуляторів електролітака X-57 Maxwell

NASA змінила конструкцію акумуляторів електролітака X-57 Maxwell

356
Ukrinform
На основі тестів NASA вносяться зміни в конструкцію електролітака X-57 Maxwell з 14 елетродвигунами. Після невдалого випробування батареї на стійкість до короткого замикання, в агентстві вирішили змінити конструкцію акумуляторів.

Про це повідомляє Tehnot.

"В батареї, зробленій за новим проектом, також містяться дві збірки, але вже по вісім модулів. Організація модулів не уточнюється, але, згідно із заявою NASA, кожен з них складається з удвічі меншого числа акумуляторів. При цьому акумулятори в збірках розділені алюмінієвими сотами, які повинні збирати і розсіювати тепло, а також відводити його на корпус", - йдеться у повідомленні.

Передбачається, що X-57 Maxwell зможе літати з крейсерською швидкістю 280 кілометрів на годину і дозволить оптимізувати витрати палива і зменшити рівень шуму від літака. 12 електромоторів розташовані на передньому боці крила і будуть використовуватися при маневруванні, зльоті та посадці, ще 2 силові установки встановлять по краях, вони використовуватимуться при польоті на крейсерській швидкості.

Читайте також: Вчені планують відправку другої місії до Плутона

Мотори X-57 Maxwell живляться від електрики, але в конструкції передбачений генератор, який зможе заряджати акумулятори в польоті.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-