Sikorsky Challenge 2017: У Києві продемонструють як “лікувати” худобу онлайн
Про це повідомляє прес-служба Міністерства освіти та науки.
«МОН розуміє, що розвиток науки значною мірою залежить від інвестицій у наукові розробки. Власне, тому ми підтримуємо такі заходи як Sikorsky Challenge – вони допомагають молодим винахідникам розкрити себе, показати свої винаходи світу та залучити потенційних інвесторів для реалізації проектів», – зазначив заступник міністра освіти і науки Максим Стріха.
Для конкурсу будуть представлені проекти універсальної клавіатури, робота-асистента покупця, штучний протез колінного суглоба з адаптивними властивостями та багато інших проектів, що здатні змінити життя вже найближчим часом.
Окрім конкурсу стартапів, молоді науковці презентуватимуть роботи на конкурсі «Intel-Техно Україна 2017-2018» та виставці-конкурсі «Майбутнє України».
Зокрема, вихованець Кіровоградської МАН Назар Марченко запропонував проект з ветеринарної допомоги: інтерактивну систему, яка відстежує стан худоби онлайн: спеціальний датчик вимірюватиме температуру, тиск та інші дані й відображатиме їх в особистому кабінеті господаря. Там також можна буде побачити кількість води, їжі, яку повинна з’їдати тварина. Проект передбачає, що цю ж інформацію зможе бачити і дільничний лікар-ветеринар. Це допоможе запобігати хворобам і вчасно надати медичну ветеринарну допомогу.
Школяр з Кропивницького Артем Артеменко презентував екологічний 3D принтер, що друкує вироби з глини, таким чином бажаючі зможуть створювати екологічні предмети з глини як для побуту, так, можливо, і для виконання певних робочих завдань.
Учень Полтавської МАН Артур Виповський продемонстрував проект навігаційної системи для мобільних роботів, завдяки якому можна буде уникати похибки у визначенні тієї чи іншої місцевості.
Iереможців конкурсів нагородять 13 жовтня.
Фестиваль проходить з 2012 року. За цей час профінансовано 80 стартапів, найбільше – 34 проекти – у 2016 році.
Наприкінці вересня в межах Всеукраїнського фестивалю інновацій було проведено 2 конкурси стартапів – у сфері економічних та соціальних інновацій. У них перемогу здобули мініатюрний геймпад та інтерактивні екскурсії.