У США створили авіадвигун, що працює без свічок
Цим він відрізняється від традиційних двигунів, що працюють за циклом Отто, зазначає Tehnot.
"Двигун з циклом Дизеля не потребує свічок для створення іскри. Також він може працювати на авіаційному гасі (звичайні поршневі – на бензині), у якого більша енергетична щільність. При цьому, такий двигун, за оцінками, використовує на 45% менше палива", - йдеться в публікації.
Суть циклу Отто така – при ньому спочатку відбувається стиснення робочого тіла (палива), потім його підпал, розширення робочого тіла і його охолодження. В циліндр подаються паливо і повітря, які стискаються поршнем, після чого стисла повітряно-паливна суміш підпалюється іскрою. При згорянні суміші утворюються гарячі гази, суміш розширюється і штовхає поршень, який вже призводить колінвал, що перетворює поступальний рух поршнів на обертальний.
Цикл Дизеля працює інакше. В ньому стискається повітря, що нагрівається при стисненні. Потім, на максимумі стиснення, подається паливо, яке запалюється від гарячого повітря. після цього йде розширення суміші, що і штовхає поршень.
Його застосування розраховане на цивільну авіацію і планується до встановлення на нові та існуючі літаки.Як зазначається, восьмициліндровий двигун Graflight 8 здатний розвивати потужність до 350 кінських сил, і пристосований для роботи на висотах до 9,1 тисячі метрів.