На Uber подали позов за відсутність інвалідних крісел
Про це повідомляє CNN.
Як йдеться у позові, компанія, що нараховує 30 тисяч автомобілів у столиці США, не здатна обслуговувати пасажирів, які мають інвалідні візки, що не складаються. І навіть якщо вони є, Uber не дає змогу водіям вказати це в додатку.
У ході розслідування було також встановлено, що ті, хто використовує цю функцію, чекали в середньому у 8 разів довше (до 44 хвилин) порівняно із використанням стандартної послуги. Вони також платили удвічі більше за тарифи.
Це не перша справа про доступність, з якою зіткнулася компанія. У квітні 2016 р. Uber врегульовував позов, поданий Національною федерацією сліпих, щодо надання змоги людям з обемежними можливостями користуватися послугами компанії з собакою-поводирем.