У Росії з тріском провалився

У Росії з тріском провалився "конкурент" Google

Укрінформ
"Ростелеком" визнав невдалу спробу створення національного пошуковика "Спутник", запущеного навесні 2014 року, і тепер думає про те, як переорієнтувати його на інші завдання.

Про це повідомляє в п'ятницю газета "Ведомости" з посиланням на джерела, близькі до компанії, і родичів співробітників "Ростелекома".

Один зі співрозмовників видання зазначив, що як технічний проект "Спутник" відбувся, але як популярний в рунеті пошуковик – ні. За даними LiveInternet, у sputnik.ru немає навіть 1% пошукового ринку рунета. Так, у квітні кількість переходів з "Суптника" на інші російські сайти склало близько 100,8 тисяч, тоді як у найпопулярніших пошуковиків – "Яндекс" і Google були мільярди переходів. Частка "Яндекса" в квітні склала 54%, Google – 40,8%, Mail.ru – 4,4%, зафіксував LiveInternet.

Як вважає одине з джерел видання, "Ростелеком" може переорієнтувати "Спутник" на завдання, пов'язані з розрахунком великих даних, так як повністю закривати проект, який позиціонувався як національний пошуковик, "неправильно". За його словами, остаточне рішення компанія прийме до 1 червня. Долю "Спутника" буде вирішувати новий президент "Ростелекома" Михайло Осеевский.

Представник "Ростелекому" Андрій Поляков підтвердив газеті, що плани розвитку "Спутника" зараз переглядаються, будуть внесені "корективи, відповідають дійсності", так як необхідно підвищити ефективність і знизити витрати проекту.

За даними "СПАРК-Інтерфакс", виручка "Супутника" у 2015 році склав 136,6 млн руб., збиток – 150,5 млн руб.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-