Американські астрономи виявили 117 нових екзопланет

1057
Ukrinform
Науковці Каліфорнійського університету (Санта-Круз) виявили, імовірно, 117 невідомих раніше науці екзопланет.

Про це вони повідомили у своїй доповіді, опублікованій в лютневому номері журналу The Astronomical Journal, повідомляє ТАСС.

"Ми представляємо список з 117 раніше не згадуваних можливих планет-кандидатів, складений на основі аналізу сигналів, що не є наслідком обертання або активності зірок", - вказується в доповіді.

У ньому проаналізовано дані, отримані за останні 20 років за допомогою телескопа HIRES в обсерваторії Кека на Гаваях (США). Він здатний фіксувати гравітаційні коливання, що викликаються обертанням планет навколо своїх зірок. Вивчивши і зіставивши прийняті телескопом космічні сигнали, американські дослідники ідентифікували майже 60 можливих нових екзопланет. Існування ще близько 50 подібних космічних тіл було встановлено ними з певною часткою впевненості, що потребує додаткової перевірки.

На сьогодні підтверджено існування 3563 екзопланет. Близько двох третин із них були виявлені за допомогою космічного телескопа NASA "Кеплер".

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»