Boeing показав крило нового авіалайнера, що складається

Boeing показав крило нового авіалайнера, що складається

Відео
Укрінформ
Американський авіабудівний концерн Boeing показав виданню Aviation Week складне крило перспективного пасажирського літака B777X.

Про це пише видання "Наука і техніка".

"Згідно з розрахунками розробників, на складання і розкладання крила буде йти не більше 20 секунд. У крайніх положеннях рухливий сегмент буде фіксуватися спеціальним запірним механізмом", - йдеться у публікації.

Відзначається, що пасажирський літак Boeing 777X стане найбільшим у світі дводвигуновим лайнером. Літак отримає складне крило, щоб він міг без перешкод переміщатися звичайними злітно-посадковими смугами і поміщатися в стандартні авіаційні ангари. Складное крило ніколи серійно не встановлювалося на цивільні літаки, хоча серед бойових літаків морської авіації воно поширене.

Довжина ділянки консолі крила серійного Boeing 777X, що складається, матиме близько 7,3 метра. При складених закінцівках розмах крила лайнера складе 64,5 метра, а з розкладеними — 71,8 метра.

Фото: Boeing

Наразі американський концерн проводить випробування "голого" сегмента крила, без встановлених на нього додаткових елементів і панелей. Ділянку, що складається, поки що приводять в рух за допомогою спеціальної установки, а не внутрішнього приводу крила. Метою випробувань на початковому етапі є перевірка роботи запірного механізму.

На опублікованому Aviation Week відеозаписі чути гучні клацання, що лунають в моменти, коли крило займає крайні положення. Це свідчить про нормальну роботу запірного механізму. Коли планується провести повноцінні випробування складного крила для Boeing 777X, поки невідомо.

Boeing займається створенням складного крила для пасажирських літаків з початку 1990-х років. Тоді їм планувалося оснастити літаки Boeing 777, щоб вони могли використовувати ангари застарілих DC-10. Проект нового складного крила суттєво відрізняється від початкового проекту.

Фото: U.S. Navy

Крило початкового проекту було важче і мало складнішу конструкцію. Довжина складаємої ділянки повинна була дорівнювати 6,5 м. Його з'єднання з основною консоллю крила планувалось забезпечити за допомогою петлі, виконаної за типом "рояльної" з безліччю замків, які фіксують ділянку в крайніх положеннях.

Складати крило планувалося за допомогою гідравлічного приводу. Оскільки процес складання був відносно довгим і робив літак менш керованим, складати крило дозволялося на швидкості не більше 90 кілометрів на годину. В основу механізму складання та замикання була покладена система палубного штурмового літака A-6 Intruder.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-