Німеччина показала "дрон-сковорідку"

Німеччина показала "дрон-сковорідку"

Фото
2011
Ukrinform
Німецька компанія H-Aero представила безпілотний літальний апарат, виконаний у формі літаючої тарілки з крилом.

Про це пише Aviation Week.

"Апарат є прототипом пілотованого пасажирського гібридного апарату, що поєднує в собі властивості літака і дирижабля. Він отримав внутрішні газові обсяги, вміст яких створює частину підйомної сили", - зазначається в публікації.

В результаті різноспрямованої тяги вентиляторів апарат починає повністю обертатися, а крило — виконувати роль, схожу з роллю несучого повітряного гвинта у вертольота. При досягненні заданої висоти обертання зупиняється, а двигуни починають створювати тягу в одному напрямку. Завдяки цьому переходу починається горизонтальний політ. Апарат може виконувати посадку так само, як і зліт.

Обидві консолі крила оснащені передкрилками і закрилками, що керують висотою і нахилом у горизонтальному польоті. Пасажирський варіант літака отримає капсулу всередині фюзеляжу. При вертикальних зльоті й посадці ця капсула буде залишатися повністю нерухомою відносно обертового корпусу.

У H-Aero вважають, що на основі такої конструкції можна розробити кілька класів гібридних літальних апаратів, починаючи важкими вантажними і закінчуючи малими багатоцільовими безпілотниками. Як саме буде вироблятися енергія для бортової апаратури і двигунів в компанії поки не визначилися. Розглядаються два основних варіанти: водневі паливні елементи і сонячні панелі.

Сьогодні у світі ведеться розробка відразу декількох типів гібридних літальних апаратів. Зокрема, британська компанія Hybrid Air Vehicles має намір випробувати Airlander 10. Цей апарат оснащений газовими балонами, заповненими гелієм. Вони створюють частина підйомної сили.

Довжина Airlander 10 становить 92 метри. Апарат зможе перебувати в повітрі до п'яти днів і піднімати вантаж масою до 50 тонн. Як стверджує британська компанія, в польоті Airlander зможе розвивати швидкість до 160 кілометрів на годину, витрачаючи на 60 відсотків палива менше, ніж звичайні літаки.

Фото: Hybrid-Airplane


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-