Apple - знову найдорожчий бренд у світі

Apple - знову найдорожчий бренд у світі

Укрінформ
Американська корпорація Apple знову очолила список найдорожчих брендів у світі за версією журналу Forbes.

Видання оцінює вартість Apple трохи більше ніж у 154 млрд доларів. Слідом за компанією розташувалися Google (82,5 млрд доларів), Microsoft (72,5 млрд доларів), Coca-Cola (58,5 млрд доларів) і Facebook (52,6 млрд доларів).

Forbes підкреслює, що Apple очолює цей список, незважаючи на погані фінансові показники, зокрема падіння виручки майже на 13%. Експерти пояснюють це зниженням темпів падіння продажів останніх версій iPhone.

І попри це, Apple, як зазначає американський журнал, продовжує залишатися унікальним брендом, реальних конкурентів у якого просто немає. Причому на верхній сходинці списку компанія перебуває всі шість років, які Forbes складає свій щорічний рейтинг.

Google як і раніше дуже сильно відстає від Apple, хоча розрив поступово скорочується. У нинішньому році бренд пошуковика подорожчав на 26%.

У число 25 найдорожчих брендів також потрапили IT-компанії IBM та Intel, автоконцерни Toyota, BMW, Mercedes-Benz і Honda, компанія Disney і мережа швидкого харчування McDonalds.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-