Унікальну безхвосту комету назвали на честь кішки

Фото 30.04.2016 10:14 826

Астрономи виявили першу в своєму роді безхвосту комету, склад якої може допомогти зрозуміти процеси формування та еволюції Сонячної системи.

Про це повідомляє Daily Mail

"Ми вже вивчили безліч астероїдів, але всі вони протягом довгого часу знаходилися під впливом високих температур. Це перший знайдений нами непошкоджений астероїд", - зазначила Карен Меч, астроном із Гавайського університету.

Комету назвали "Mен" на честь породи безхвостих кішок. Виявлене небесне тіло складається зі скельних порід, що зустрічаються зазвичай поблизу Землі, тоді як більшість виявлених комет сформувалися з льоду та інших заморожених сполук у холодних областях Сонячної системи.

Дослідники вважають, що недавно знайдена комета утворилася в тій же області, що і Земля, а потім була відкинута до далеких рубежів Сонячної системи, коли планети почали виходити на свої орбіти.

Фахівці, які брали участь у відкритті, наразі прагнуть дізнатися, скільки ще комет, подібних кометі Mен, існує в нашій системі.

Фото: обсерваторія ESO

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»