Вчені знайшли новий спосіб лікування агресивного раку крові

27.04.2016 18:15 2616

Вчені, які представляють Університет Цинциннаті заявили, що виявили новий ефективний спосіб лікування гострого мієлоїдного лейкозу (агресивного раку крові).

Про це повідомляє Naked-Science.

До сих пір спеціалісти не можуть назвати причини цього захворювання. Вважається, що воно може бути викликане розладами системи кровотворення, впливом шкідливих речовин, іонізуючим випромінюванням, а також може бути обумовлено генетичними факторами. Для лікування хвороби найчастіше застосовують хіміотерапію, проте вона далеко не завжди надає потрібний ефект.

Провівши експерименти на гризунах, вчені з'ясували, що розвиток хвороби пов'язаний зі зниженням активності молекули miR-22. Дане з'єднання відноситься до класу малих некодуючих РНК (мікроРНК). За словами дослідників, гострий мієлоїдний лейкоз можна вилікувати шляхом посилення активності коротких молекул РНК, які регулюють функції генів. Фахівці відзначають, що для успішної боротьби з цим захворюванням потрібно знати фундаментальні механізми, які сприяють розвитку раку крові.

Гострий мієлоїдний лейкоз є відносно рідкісним захворюванням. Наприклад, на частку жителів США припадає лише 1,2% усіх смертельних випадків від злоякісних пухлин. Тим часом експерти прогнозують зростання числа хворих. Це пов'язано зі старінням населення постіндустріальних країн.

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»