Супер-сервіс для маркетологів від Google

Супер-сервіс для маркетологів від Google

Укрінформ
Google оголосив про запуск маркетингового сервісу Google Analytics 360 Suite. Його головне завдання - надавати інсайти, пов'язані з рекламою і споживачами. Відповідно, ця інформація дозволить розробити маркетингову стратегію, збільшити продажі і, в кінцевому рахунку, перевершити конкурентів.

Про це повідомляє Tech Crunch.

Як відомо, половина рекламних грошей викидаються даремно, а половина працює. У Google обіцяють, що їх нова платформа дозволить зрозуміти, яка саме половина ефективна.

Клієнти також зможуть розраховувати на підтримку, навчальні матеріали, допомогу спеціальної команди експертів. При необхідності вона навчить штатних аналітиків, маркетологів і технічний персонал клієнта. Google Analytics 360 Suite інтегрований з іншими рішеннями корпорації: рекламною платформою AdWords, мережею Google Display Network і сервісом Google BigQuery, який прискорює обробку запитів з великими даними. У поєднанні з DoubleClick Bid Manager клієнт зможе охопити цільову аудиторію, використовуючи всі переваги автоматичних закупівель.

За допомогою Google Analytics 360 Suite корпорація виводить аналітику на новий рівень. Платформа об'єднає шість продуктів, чотири з них запущені вперше. Прем'єрними є Google Audience Center 360, Google Optimize 360, Google Data Studio 360, Google Tag Manager 360. Вони доповнюють Google Analytics 360 і Google Attribution 360.

Платформа дозволить зібрати вичерпні дані про споживача, охопивши всі його точки доступу, пристрої і канали. Розумні алгоритми вивчать отримані дані і розберуться в них, щоб маркетолог отримав готовий до вживання інсайт.

Google Audience Center 360 представляє собою платформу управління даними, яка допоможе маркетологам зрозуміти своїх споживачів і знайти схожих. Google Optimize 360 ​​допомагає протестувати і персоналізувати сайт, пропонуючи користувачам різні варіанти. На основі отриманих даних можна буде вибрати кращу версію.

Google Data Studio 360 призначена для аналізу і візуалізації інформації. Сервіс перетворить дані в красиві інтерактивні звіти, якими можна поділитися з іншими співробітниками. Google Tag Manager 360 створений на основі диспетчера тегів Google, який дозволяє створювати і оновлювати теги для веб-сайту. Зібрані дані допоможуть приймати обґрунтовані рішення і ефективно проводити кампанії. Google Analytics 360 раніше був відомий як GA Premium, а Google Attribution 360 називався Adometry.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-